lördag 16 februari 2008

Tjejkväll + morgon i Sthlm

På kvällen hade jag och Linda en riktig tjejkväll. Först åt vi pizza och en hel del chips.
Linda tittar på Let´s Dance

Sen hade Linda ett fint fotbadstips som vi prövade. När vi ändå höll på passade vi på att måla naglarna röda :-). Eftersom vi inte kunde komma fram till om vi tyckte det var snyggt eller inte tog vi bara tånaglarna.

Linda och jag har lite olika åsikter om hur mycket tid man lägger på smink. Därav har Linda ett bra mycket större förråd av detta än vad jag har. Här har hon tapetserat mig med puder och ett antal lager ögonskugga och tre gånger så mycket mascara som jag vanligtvis använder mig av :-)

Linda prövar nya grepp - här en fore hand

Därefter hade vi en byta-kläder-aktion. Det innebar att jag gratis fick allt som Linda hade tröttnat på (det som inte var för litet för mig) och Linda, ja, hon slapp bära kassarna till Myrorna :-).

Jag och Linda har en gång delat hall och badrum under tre månader i Uppsala. Trots detta hade jag glömt hennes morgonritualer. Efter en lyxig och god frukost skulle vi göra oss i ordning. Jag var klar efter en halvtimme. Linda var inte ens halvfärdig :-) Det skulle våfflas och borstas och tvättas och sminkas och strykas och...

Men så blev det ju också bra resultat :-)

Inga kommentarer: