tisdag 19 februari 2008

Plugget som spårade ur

Ikväll skulle Rebecca hjälpa mig med lite muskelarbete :-) Hon är ju sjukgymnaststudent och kan en hel massa om sådant. Vi hann dock inte börja förrän Rebecca tyckte det var dags med en paus, så vi tittade på en rätt kul sjukhusserie istället. Därefter blev det lite muskler och fästen innan det var dags för fika .-). Efter fikat kom vi inte riktigt igång med plugget igen, det blev lite dans och lite musik innan Rebecca kom på att visa mig hur en RIKTIG plattång fungerar. Det är bara att erkänna, det blev plattare med Rebeccas tång :-) Men hon stannade inte där utan föreslog en sminkning också och innan jag visste ordet av stod jag och genomled ögonbrynsnoppning. Gör verkligen tjejer sånt här? Det gör ju ont! Rebecca tyckte det blev snyggt, det tyckte jag ett par dagar senare när rodnaden från de stackars hårsäckarna hade lagt sig :-)

Inga kommentarer: