torsdag 5 juli 2007

En dag hos Karin och Daniel

När jag vaknade i morse hade det börjat regna rejält. Jag åt en sen och slappskön frukost med Micke innan jag blev skjutsad till tåget i Ängelholm. Därifrån tog jag tåget till Kungsbacka för att senare åka vidare till Karin. Bussen till Karin var inte bara försensad, den kom inte över huvud taget. Men som sagt, semester är semester så 45 minuter senare kom en ny buss som jag kunde ta. Hemma hos Karin var bara hennes lillebror Daniel hemma (samt Karin). Eftersom de tjatade så väldigt kunde jag tänka mig att hoppa lite i deras studsmatta med Daniel. Vi hade jättekul :-) Studsmattan var kanske lite väl våt, men det var bara en bonuseffekt.

Jag och Daniel på en blöt studsmatta

Klockan sex skulle "MacGyver" komma på Tv, fast nu var han visst en gråhårig ryndfarare istället. Innan dess gräddade vi pannkakor med ett strålande samarbete!

Pannkaksberget

På kvällen tog jag och Karin en tur ner mot havet. Jättehärligt!

Karin vid havet
Helena vid havet
Jättehärligt! Efter mycket pratande och naturligtvis många visdomsord :-) vände vi hem igen och slappade lite med Karins föräldrar. Det var mysigt! En lång men skön dag!

Nere i källaren fanns en stor tiger som vi fånade oss lite med :-)

Inga kommentarer: