söndag 8 juli 2007

Fotopromenad

Idag kom Fredrik Sundin och hans familj ner till oss efter kyrkan. Mycket trevligt :-). Alicia är hur söt som helst och jag fick ta fram mina gamla dockor. Mamma började pussla :-)

Daniel och Fredrik

Mamma och Alicia pusslar.

På kvällen gick jag och Johanna på fotopromenad.
Man vet aldrig vad man kan hitta förrän man ser det :-)

Johanna i en målbur.

Vi ser finurliga ut.

Ett cykelställ i ett plåtskjul.

Mellan plankorna i ett staket.

Matchande ögon och bil.

På lekplatsen :-)

Inne i röret.

Klätterställning.

Kladd på husvägg.

När jag kom hem ganska sent påminde mig min mor att jag hade lovat att baka rulltårta till pappas födelsedag imorgon. Trött började jag baka. Daniel var dock fortfarande vaken och på sitt kulfåniga humör, så när jag tog ut plåten och kakan hade svält på mitten erbjöd han sig att göra kejsarsnitt (massakera med kniv) på den gravida kakan, alternativt äta upp smördegen som skulle bli fyllning. Känns gott med broderligt stöd!

Inga kommentarer: