lördag 13 september 2008

Galet mycket spex

Oh! Det finns så mycket att skriva om! Men det får jag inte för jag hinner inte med så mycket annat än spexet och det skall än så länge vara hemligt. I alla fall så har vi väldigt kul. Jag brukar cykla dit ganska trött och komma hem väldigt pigg. Det är fortfarande svårt ibland att fånga vissa repliker på ett bra sätt eller förstå sig på sin karaktär, men mestadels är det väldigt roligt. Denna vecka blir det 7 övningar för min del. Men en normal vecka handlar det om 4-5 övningar (sångrep inräknat). Det är ett gott skådisgäng tycker jag. Har även haft att göra med ett par olika sångsam samt ett par i kostymgruppen som alla varit väldigt trevliga. Nästa helg har vi kick off och då får jag även träffa många av de andra. Det är verkligen ett jättemaskineri som skall fungera tillsammans. Men det verkar falla ut fint!

Inga kommentarer: