söndag 28 september 2008

Då sätter vi igång!

Tanken med att åka till Israel var mångfacetterad. Men vi åkte med OAS och dagsprogrammet följde "Jesu fotspår" så det blir ganska mycket "Jesus-platser" framöver.

När vi fått våra nycklar på hotellet hittade jag Christian sovandes i rummet där jag tänkte bo. Han hade ju kommit ner med Göteborgsgänget och hade, trodde vi, sovit hela natten. Men de hade blivit försenade så han hade bara sovit någon timme. Därför kunde jag glatt tala om att det var frukostdags och att tourbussen skulle avgå en timme senare :-) Jag, Daniel och Kajsa hann inte sova alls. Sen skickade vi upp Daniel som fick dela rum med Othz istället så tog jag och Kajsa det andra rummet.

Vilken utsikt när vi kom ner i matsalen till frukost! King Salomons hotel kan varmt rekommenderas! Från glasfönstren hade vi utsikt över Genesarets sjö och de omgivande bergen. Vackert!

Inga kommentarer: