onsdag 25 juni 2008

Hur fungerar Ventrac?

Ännu en dag på jobbet. Det är egentligen ganska skönt att sätta igång och jobba klockan 7. Jag skulle aldrig gå upp frivilligt, men när man väl har kommit upp är det inte dumt alls. Det blev en del gräsklippning med Raidern, åkergräsklipparen, idag. Dagens lärdom var när Christina skulle visa mig hur Ventrac, också en åkergräsklippare men i modell lastbil, fungerar. Det var bara det att hon hade glömt av detta :-)

Vänta, var det den här spaken?

Tage ser pillemarisk ut, inte kan det väl bero på mig?

2 kommentarer:

JHH sa...

Man kanske skulle jobba med dem någon gång :) Det verkar trevligt :) men det har jag iof nu också. Man kaninte få det bättre första året :) kram!

Helena sa...

Klart du har trevligt! Jag och Lennart lär dig ju allt vi kan ;-)