söndag 5 april 2009

Sicken söndag

Kajsa och Daniel skulle spela och sjunga på gtj idag och gav sig av tidigt. Jag tog lite sovmorgon och cyklade ikapp senare. På kyrkfikat träffade vi lite nytt folk som var himla trevliga, bl. a. en amerikan som flyttat till Sverige så sent som denna vecka för att gifta sig med sin svenska flickvän, romantiskt :-) Därefter tog hela gänget cyklarna till Wadköping, ett gammalt fint område, som råkade ha påskmarknad. Dagen fortsatte med bilrally, god mat och långpromenad.

Kajsa med sitt fina rosa påskris från påskmarknaden :-)

Hahaha. Jag och Kajsa skulle lära oss köra bil på TV-spel. OJ, vad vi skrattade. Det gick väl inte så bra kan man säga. Vi brukade titta på "reprisen" efteråt och vek oss dubbla, själv råkade jag t.ex. köra in i en vägg på ett sätt så att jag fastnade. Daniel inte bara hade en långsammare bil han fick till och med stanna på vägbanan för att vänta ikapp oss. Däremot var vi grymma på att välja snygga bilar med cool färg :-)

Jag och Kajsa roade oss med att ta kort på varandra. "Man har inte roligare än man fotograferar" som det heter ;-)

Inga kommentarer: