lördag 25 april 2009

Glass på stan

Jag skulle möta upp Ulrik på stan - men (!) - råkade gå vilse :-) Hamnade i ett bostadsområde som jag inte kände till innan. Det var byggt i olika etapper och tillslut tog jag mig ner till en välkänd gata m.h.a. en spiraltrappa som nog i vanliga fall kanske inte brukade användas av allmänheten. Man får se så mycket när man går vilse men stackars Ulrik fick vänta lite..

Dessa konstverk hade jag aldrig upptäckt om jag inte gått vilse :-)

Å himlen den var blå...

Roliga bakverk på konditoriet där Ulrik handlade bröd.

Jag och Ulrik tog en glass och satte oss i domkyrkoparken. Snart kom Elisabet och Stefan med några kompisar dit.

Ulrik bjöd på glass! Tack! Vi ville jämföra Karamello med Bosses.

1 kommentar:

Ulrik sa...

Åh, varje groda har en läcker röd tunga också, det hade jag inte sett! Mums! :-)