lördag 25 april 2009

Grillning och cykelspring

Efter en lång skön dag avslutades den på ett föredömligt vis med grillning hemma hos Stefan och Elisabet. Kvällen blev sen och vi kom in på samtalsämnen som Göteborgsvarvet. Jag har nog nämnt det förut. Jag är tyvärr anmäld! Stefan hade en väldigt fin liten utläggning (glatt påhejad av de andras mycket liknande kommentarer) där sensmoralen var: "Det är knappt tre veckor kvar, antingen börjar du springa nu eller också springer du inte alls". Jag kände att de nog hade rätt så jag sprang hem. Kruxet var att jag hade cyklat dit så jag fick springa med cykeln. Mörkt var det också så jag sprang fel. Upp på stadens högsta berg. Men det var ju inte speciellt högt :-)

Stefan.. eh.. grillar?

Mums :-)

Ulriks fina tröja

Ulriks fina arm. Vad gör man inte för att vinna i frisbee-golf? Läckert plåster :-)

Inte ofta man blir klappad på kinden av en ugnsvante :-)

5 kommentarer:

Ulrik sa...

Helena, du är så het! ;-) Självklart behövs det skydd! :-)

Själv har jag också en läcker arm med köttigt sår. :-)

Helena sa...

Det är bara för att jag heter Elisabeth i tredje namn. ElisaBET är det bästa jag VET hon är otroligt HET, ElisaBET (text: Anders Lundin)

Ulrik sa...

:-) Åh, du inspirerar mig till att, vid de högtidliga tillfällen då jag får tillfälle att skriva ditt tredjenamn, i fortsättningen medvetet stava fel. :-)

Helena sa...

Du kan få lära dig melodin också :-) Eller det kanske du inte bör få göra. Tåls att fundera över :-)

Ulrik sa...

:-)