måndag 22 december 2008

Snacka om vakthund!

Efter plugget idag hade jag ungefär tio minuter på mig att handla julklappar. Ville ha något till Kajsa. Drog med mig Erik ner på stan och hittade en fin grej i sista stund. Så fin att jag vill ha en likadan :-) Därefter gick vi till Mc Donald's och tog med oss maten till trädgårdsföreningen. Det blev rätt kallt :-) När vi gick på stan fick vi syn på en liten vakthund i ett butiksfönster som verkligen verkade ta sin uppgift på allvar :-)

En terrier?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle rent ohumoristiskt tro på att det är en dvärgschnautzer.

Den är satt där för att hålla ett öga på kunderna tror jag ... på det sättet behövs bara båge till det andra ... billig lösning.

JHH sa...

HAHAHA! hur kommer det sig att du alltid ser så roliga saker? sött!