onsdag 24 december 2008

Julafton

Så var man hemma igen, eller ja, inte hemma men hos mamma och pappa. Åkte bil ned med Karin och Emma i går. Vi gjorde ett stopp någonstans i Småland och släppte av Helén och busade lite i Håkans rum. Sen kom vi till mitt älskade Göteborg :-) Men istället för att ta bussen som vanligt tog jag tåget söderut. Kändes helknäppt! Men mamma och pappa hade fått det fint oc hbåde Daniel och Kajsa är hemma. Kul!

Ett levande julspel i kyrkan. Mitt sysslingbarn fick vara Jesus och kyrkoherden fick vara herde.

Julljuset på köksbordet

Kajsa vid fikat

Mamma

Daniel och Kajsa. Men var kommer den fruktansvärt orangea filten ifrån? Undrar om man fortfarande har något att säga till om vad gäller inredning?

Pappa

Jag fick bland annat nya örhängen

Här får Daniel tredje paret handskar. Men varför någon ger honom handskar förstår jag inte. De försvinner ju innan han ens hinner sätta på båda.

Inga kommentarer: