fredag 12 december 2008

På promenad med Elisabeth

Ikväll var vi ett gäng som gick på Linnéas luciakonsert i Missionskyrkan. Jag tyckte den var bra! Därefter skulle jag och Elsabeth på lussefest i Erik-kollektivet. Elisabeth hade ingen cykel så vi tog en promenad (som blev rätt lång) via trädgårdsföreningen :-)

Snö och en massa ljus! Helt underbart!

Jag bad Elisabeth se svartvit ut. Det var hon rätt bra på :-)

Någon form av balett-pose. Rosa halsduk är lite ovanligt på mig.

Narnia?

Miss Elisabeth Red

Vi hittade den här snögubben. Den ser ju allvarligt talat rätt hemsk ut. Barn kan ju bli rädda! (Jag och Elisabeth till exempel.)

En liten sagofigur under de snötyngda grangrenarna :-)

Sitter på en stubbe, vid en bäck i en skog...

På väg hem från Erik-kollektivet var det helt PERFEKT väder. Snö, men ganska varmt fast utan att snön smälte, ganska ljust på himlen eftersom det var fullmåne trots att det var mitt i natten. En sån där sagokväll! Jag ville knappt gå in!

Inga kommentarer: