torsdag 25 december 2008

Promenad

Det var en helt underbar vinterdag idag! Hela familjen gick ut och gick och jag passade på att fota lite. Lägger ut några foton i tema i följande inlägg. Familjen är inte riktigt lika mycket för att "uppleva" som jag utan ville helst bara gå förbi allt lite snabbt. Inser att jag nog kommer behöva gå mina egna promenader så att jag får njuta som jag vill.

Här skulle jag inte tacka nej till att spela någon gång :-)

Kallbadhuset

Fästningen

Älskar att hitta en bekväm klippa någonstans och titta ut över havet.

Verkligen klarblå himmel!

Ja. Så här ser vi ut allihop :-)

Hittade en fin väderkvar på vägen.

Någon har fullt upp.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fantastiska bilder!

Helena sa...

Man tackar. Det är ju rätt fint där ändå!

Helena sa...

Ja ghar förresten fler, alla fick inte plats här. Om du skulle behöva någon gång...

Ulrik sa...

Känner igen det där. När jag är hemma-hemma brukar jag också behöva gå mina egna promenader, för att få tid att stanna, fotografera och njuta som jag vill.

Nu är det längesedan vi fotograferade tillsammans! Skulle vara roligt att bege sig ut på foto-promenad med dig snart!

Helena sa...

Verkligen! Jag har bara blivit så gammal och trött och orkar ingenting... Men det skulle vara kul!

Anonym sa...

Bra!
Hittar du nån dikt jag skrivit som du tycker illustreras av någon bild så går det bra att föreslå.