torsdag 4 december 2008

Skådismiddag

Så var det dags för skådismiddagen. Vi var hemma hos David och Lena. Först gjorde vi (skådisarna) mat tillsammans innan Hanna och Erika kom. Sen blev det mat, allmänt prat och lite musik med små inslag av dans och mycket skratt. En trevlig kväll! Fast jag tappade en t-shirt på väg hem som jag sen inte hittat.

Mats, Lena, Ida, David och jag. Å en massa mat :-)

Någon försökte ta kort på mig och Erika. Men det går inte med fler skådisar i närheten. Genast kastade sig David och Simon in i bilden och Ida lyckades få med sina fingrar :-)

För han är glad. Alltid lika glad :-)

Hanna har fått sitt album :-)

Kristina fick tag på en notbok. Tyvärr var det klassisk musik, men jag och Erika underhöll oss med att leka någon variant av bluppfisk på varsin kortända av elpianot :-)

Sjukgymnasterna visar hur man ska göra om man vill dansa och inte har några ben :-)

Inga kommentarer: