tisdag 17 februari 2009

Ta det lugnt

Jag undrar vad det är för konstigt jag åkt på. Har inte varit ordentligt frisk sen i julas. Nu är jag dessutom otroligt stresskänslig. Har svårt att koncentrera mig på vad folk säger, svårt att ta in information och jag blir stressad av minsta lilla. Jag får väl helt enkelt ta det riktigt lugnt tills detta går över. Men jag gillar inte att missa så mycket i skolan.

Jag lånade Mias dator och tittade på Legally Blonde, tyckte att den nivån var lite lagom för min hjärnkapacitet för tillfället. Men den var riktigt bra. Man får bli det man vill och vara ungefär som man vill oavsett vad andra säger och tycker.

När hände detta senast?

3 kommentarer:

farbrormalin sa...

Hur funkar egentligen datumen på din blogg? Det här inlägget fanns inte här igår, men det står att det är skrivet den 17 februari - och det är en hel månad sedan. Är den lite efter? :)

Kram

Helena sa...

hihi, nejdå. Det är jag som är efter men sätter in på "rätt" datum efter hand. Kom efter ett par månader i höstas när det var spex och Israel. Men jag är snart i fatt. Däremot stämmer inlägget fortfarande. Är galet trött och dessutom sjuk igen. Hopaps att manus- och produktionsmötet gick bra i söndags! Kram!

farbrormalin sa...

Ah, då är jag med. =)
Kram!