fredag 23 januari 2009

Spex för läkarnollorna

Oj vad kul att få minispexa lite. Särskilt roligt då Maharadjan är så väldigt olik drottning Sofia. Tyvärr hade jag inte hunnit lära mig allt i rätt ordning utantill så det blev lite olika varje gång (det var åtta olika grupper som kom) och en hel del improvisation. Men det gjorde nog inte så mycket.

Simon sminkar sig med Hanna som spegel :-)

Den östgötske richshawpojken som står i baren :-)

Tybalt och Richshaw smyger på läkarnollorna

Hanna har hittat en hopp-kudde i väntan på nästa läkargäng :-)

Vi lät Benji och min t-shirt visa vägen :-)

Maharadjan, Tybalt och Rickshaw

Sen lät vi förstås läkarnollorna spexa lite för oss också :-)

Tänk vad smink gör. Hur neutral jag än försökte se ut såg jag ändå bekymrad ut tack vara ögonbrynen :-)

Inga kommentarer: