torsdag 22 januari 2009

Maharadjan

Imorgon har de nya läkarstudenterna rundvandring i sjukhusets kulvertar. De springer runt och får poäng på olika stationer. Holgerspexet ställer upp med en station och jag, Hanna och Simon tog på oss att ordna med något. Valet föll på en gammal temavitsscen från spexet Ramoji och Jamila 2005. Idag började jag titta på manus och insåg att jag tagit på mig lite väl mycket då jag bara har en dag att öva in rätt långa stycken, sen måste jag ju hitta något att ha på mig också. Får leta lite i garderoben.

Pluggar manus i något som eventuellt fungerar som Maharadjankläder (tänker mig lite Aladdins pappa, sultanen)

NAURU, jag har kanske inga bevis, men å andra sidan SO VJET jag att hon gillar att spendera tiden i TCHAD-rum flirtandes med desperata singelkillar.

Jag tar SAMOA sak som vanligt, ANGOLA light, och lite snacks också: COL OM BIA kan få lite GAMBIA-räkor med panering på!

Inga kommentarer: