måndag 7 juli 2008

Ensamma på kyrkogården

Idag har jag och Johanna varit själva på jobbet. Man kan tro att det skulle ha varit en förfärligt tråkig dag då vi rensade och luckrade blommor precis hela dagen, stundtals i regn. Men det var det inte! Inlägg som "400 m kyrkogård" (en kille som kom injoggande), "skummisen i garderoben" och många sköna skratt förgyllde dagen.

Långkalsonger under regnbyxorna. Mycket snyggt!

Dagens bästa. Första rasten! Intressant kombination med melon och te...

"The scissors-woman"

Jag blev attackerad av en ros! Blod utgjöts. Ingen anmälan gjord.

Mycket blomrens blir det.

Underbart då det är dags att pricka av allt man gjort!

1 kommentar:

JHH sa...

Åh syster! du är så grym och lyckas verkligen få mig att skratta när jag läser dina kommentarer till bilderna! Man minns verkligen hur det var! :) Så, nu skall jag gå och lägga mig så att jag kan vara riktigt glad imorgon! Puss på dig! <3