onsdag 16 juli 2008

Djurgården

Dagen började slappt i Gretas hängmatta. Därefter insåg jag att min mobil hade slut på batteri och att min brorsa visst snodde laddaren precis innan jag åkte till Sthlm. Jag fick därför åka in till Mickes jobb och ladda telefonen, det tog några timmar mem var ganska mysigt. Satt ute i ett allrum och pluggade manus samt fikade min medhavda äggmacka och snodda te :-) Senare på kvällen mötte Greta upp och vi tog en tur på Djurgården. En riktigt fin ö på sina ställen!

Grönan

Motljus på Djurgården

Det finns många fina gator på ön.

På väg hem. Klart jag måste ha ett kort framför Dramaten. För gamla tiders skull då jag kallades teaterapa ;-)

Greta i tunnelbanan.

Japp, ni ser rätt! Greta har en hängmatta inomhus! Den utnyttjades dagligen av mig :-)

Inga kommentarer: