lördag 29 mars 2008

Syster Yster

Har man ingen biologisk syster får man skaffa sig någon annan :-) Jag har skaffat mig Johanna. Hon är 17 år och kom och hälsade på i helgen. Den blev ganska innehållsrik med allt från cykelpunkahämtning via en låååååång vistelse på H&M till en blinkande anka.
Första kvällen visade jag Johanna en del av stan i mörkret. Vi stötte bland annat på denna skylt. Den kändes helt rätt! Det var ju ändå lite puder på marken...

Vart tar modet vägen i år? Och vem var det som ville återinföra 80-talet? Galet!

Lika som bär? Kanske inte...

Hellre 60- och 70-tal än 80-tal. Om man måste välja alltså.

Jag tror vi priovade halva affären. Bara för skoj skull :-)

Eftersom båda ska jobba som vaktmästare nu i sommar var det bara att börja träna.

Johanna skötte sig fint :-)

Hon är väldigt söt när hon härmar Budda :-)

Tänk om alla elever var lika villiga att göra som man säger som Johanna är :-)

Nejdå, jag har inte bytt relion. Jag bara härmas.

Hejdå!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den suddiga bilden på dig i randig tröja vinner ... på riktigt. Mycket fin och typiskt du.

Helena sa...

Jag gillade också den bilden, så den fick vara med trots suddet. Den bilden var klart mest naturlig. De andra bilderna fånar vi oss bara på. Men det bruna linnet köpte jag för det gillade jag :-)Ses om några veckor!

Anonym sa...

Ja du, syster. Det är riktigt goa bilder! Det var roligt! Framförallt kläderna och ANKAN! (den känner sig nog lite utanför, så jag får köpa en annan lit färgstark anka, rosa kanske, snart) Dock har du inte lyckas få några riktigt vackra bilder på mig :) Budda-bilden är lite skön...och på den sista bilden ser jag ut som en riktig turist! JA! vi får göra om det! Och du får ta med dig bilderna hem!
MASSA KRAM!

Anonym sa...

JA...tänk om alla kunde vara lika frivilliga som Johanna. Nej, då skulle det inte vara roligt längre! Sådetså!