lördag 6 juni 2009

Examensfesten

Vilka härliga kompisar jag har :-) På kvällen kom lite blandat folk till examensfesten. Helt utan att jag hade en aning om det började folk uppträda. Väldigt kul :-) (Kajsas foton)

En del av folket

Pär sjunger om en röd overål, lindyhopspauser, en tight korsett och lite till :-)

Maria sjöng två gånger. Här sjunger hon en ställföreträdande sång för Karin (som var tvungen att jobba) som handlade om tvåsamhet, tärningar, kläder, betalda mammor m.m. Senare tog Maria gitarren istället och sjöng en egen låt som handlade om vänskap. Väldigt fint!

Erik höll tal. Det var något om svårigheter med att få flyttillstånd, viss tveksam statistik samt antal prickar på min klänningen.

Mer folk

3 kommentarer:

Erik Hedman sa...

Himlars vad jag ser prydlig och ordentlig ut i kostym. Man kan nästan tro att jag håller ett föredrag.

Helena sa...

Visst, serrö!

Erik Hedman sa...

Och hur många prickar har klänningen?