söndag 20 januari 2008

Stormigt kul

Efter låååååång tid utan sol är det helt underbart när solen tittar fram igen. Alltså bör den tas till vara trots storm :-). Jag, Maria och Ulrik bagav oss iväg med fika och varmt te. Efter lite lek och härlig fika i en solig backe hittade vi kaniner och getter. Underbart! Jag hade nästan glömt hur glad jag blir av djur. De är så levande :-) Mys att klappa dem! På väg hem gick vi in i en tvålbutik som verkligen stank starkt av tvål. Trots det hävdade butiksägarinnan att vi tre luktade get :-) Ojdå...

Ulrik

Maria på en nadfallen trädstam

Maria som sjöstjärna på en stubbe

Jag lapar sol

Hoppar bäst som hoppar högst

Man har inte roligare än man statyerar sig

Inte lätt att ta på halsduk i storm

Tur att Ulrik var med så att jag och Maria fick klappa kaninerna

Min favoritkanin var en hejare på att försöka få upp skosnören

Hur söt som helst!

En är get och en är Ulrik :-)

Get :-)

Hur gör man egentligen för att ta sig upp i en flaggstång? Jag kom längst å ändå inte högre upp än så här :-)

3 kommentarer:

Max sa...

Det var inte så bra fokus på bilderna du... synd...

Helena sa...

E det inte? På min dator är det ganska bra. Har du klickat på dem så att de förstoras?

Anonym sa...

Geten har en väldigt snygg grön jacka! :-)

/Ulrik