lördag 15 november 2008

Sista föreställningen

Så var det dags! In på scen för att göra Sofia för allra sista gången. Det blev min näst sämsta föreställning. Men jag hade inte sovit många timmar och inte ätit på desto fler så jag får väl skylla mig själv. Synd bara att det var den här föreställningen som halva Skepplandagänget kom upp, inklusive Helena och Erik * 2 och lite annat löst folk ;-) Men helhetsmässigt gick även den här föreställningen bra och David var strålande i sina dialektomstarter. Kunde knappt hålla mig för skratt själv när von Fersen mitt i en kärleksförklaring började prata som Björne i Björnes Magasin :-)

Bankarström mickas, jag och Mats soundcheckar

Sista uppsjungningen: Signo-å-å-å-å-å-å-å-å-åre, mon signo-å-re

Hejdå logen!
Nu är vi klara och nästa uppsättning får göra i ordning logerna som de vill.
Lycka till LiSS!

Inga kommentarer: