onsdag 12 november 2008

Lite stukad

Något har hänt med min röst! Den håller inte längre, höll inte ens för uppsjungning. Låtarna gick därför bedrövligt dåligt :-( Det tog lite på självkänslan så jag var lite deppig efter kvällens föreställning. Men jag antar att det hör till att ha en mindre bra dag ibland. Det tråkigaste var att det var kvällens föreställning som blev inspelad för att gå till historien! Typiskt att jag ska göra dåligt ifrån mig då :-( Dessutom fick jag och Axel en omstart som resulterade i en stukad handled och begynnande blåmärken. Men det kändes inte alls lika farligt. Kroppslig smärta läker för det mesta ganska fort. Bättre lycka nästa föreställning!

Lite stukad både till kropp och själ. Men Jonas som var på kvällens föreställning skickade mig ett sms som sa att jag var välkommen på te med honung i hans soffa. Jag kunde knappt cykla med en stukad handled men Jonas hade bandage som stöttade så hem gick det mycket bättre.

Kvällens blomster :-) En massa chokladpraliner i olika smaker :-)

Äh, det får inte vara hela världen. Bättre lycka nästa gång!

Inga kommentarer: