onsdag 13 augusti 2008

Växlande molnighet

Vilket märkligt väder vi har haft idag. Först var det strålande sol då jag och mamma cyklade på bortbjudningsfika. Därefter skulle jag in till stan och lyckades ta fel buss. Det regnade nämligen så mycket så paraplyet skymde bussnumret. Jag såg bara att det stod Göteborg på och tog för givet att det var snabbussen som kom. Dock märkta jag snart att jag hamnat på "Ale sightseeing". Kom in till stan till sist och fick se Eriks nya lägenhet och träffa honom en stund. Trevligt! När jag så kom hem hade jag en bit att cykla. Störtskur, bländande blixtar och rejäla knallar samt massor av blåst. Men det funkar att cykla i regn med paraply också :-)

Erik fixar supergod mat i sin skitsnygga lägenhet :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken ursnygg lampa han har dessutom!!!

Helena sa...

Hihi, jag tänkte faktiskt på att du antagligen hade velat ha en sån ;-)

Anonym sa...

Gärna tre stycken, en grön och en orange också...

Helena sa...

Inga som helst kommentarer ;-)