fredag 27 mars 2009

C is for cookie

Så skickades hemtentan in till Ladok, dock inte i sista sekund men i de sista minutrarna. Man skall även lämna in i pappersform så Jonas hade lovat att skjutsa in mig till universitetet i stormen. Mår fortfarande inte speciellt bra och är skittrött. Håkan hade lovat att handla åt mig (tack!) så när jag och Jonas kom tillbaka efter att ha lämnat in tentan (jag berättar inte mer utförligt om hur det gick till men det var något i stil med trasig skrivare, slut på häftstämplar, post utan poststämpel o.s.v.) kom Håkan med maten. Medan jag smet in i duschen fixade Jonas all min disk och Håkan tittade igenom lite bilder. Tack, vänner!


Fick ett paket kex-bokstäver av Jonas för ett tag sedan som vi lekte lite med innan vi såg på Jonas och min favvoinspelning av kakmonstret :-)

C is for Cookie

Kakmonstret och Jonas, eller är det tvärtom? :-)

Inga kommentarer: